::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FBFBFB; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #EEDCFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Members

Jan 24, 2012

Resource : http://www.modabakeshop.com/2009/10/garden-fresh-fabric-tomatoes.html



Tercari cari idea yang menarik? D.I.Y
jangan lupe download template yang disertakan untuk memudahkan kita gunting size yang dikehendaki
awsome...Boleh makan tak?
selalunye mane kita letak jarum peniti kan, berterabur dibuatnye...kalau ada tempat nak dicucuk semua kita cucuk je..kadang2 tu kat kain baju pun kita cucuk..Tapi lepas ni boleh la kita tambahkan pin cusion kita..saya suka pin cusion sebab comel dan macam2 yang boleh kita buat..bagi yang suka menjahit boleh la cuba....try n error..tambahkan button ke apa- apa yang creative..
hasil kerjatangan sendiri lebih puas hatikan..saya akan upload juga hasil keje tangan saya sendiri lepas ni..buat masa ni saya google dulu mana yang saya suka
jangan tak cuba yer.....




***Kalau dah baca Jangan lupe Komen n Like yer..***

0 ulasan:

Post a Comment

Tinggalkan Komen anda Disini yer

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...