::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FBFBFB; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #EEDCFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Members

Jan 26, 2012

Tissu Cover





Project lama baru update..Sebab malas nk beli tissu cover jd kain lebihan langsir sayang pulak tengok berlebih..jd mulalah dengan project make it simple.... Jenguk punya jenguk..cari punya cari luper pulak kat mane letaknye link tutorial ni..tapi tak per saya akan cari ..buat nye sangat mudah..cuma saya adjustkan size dia ikut kotak tisu saya..biasa la derhaka sikit dengan cikgu kan..tapi untuk pandai tak pee..hehehe
apappun saya akan buat yang lain dengan menggunakan kain2 yang cantik dan comel sikit...


Ok saya update Entry ni 27/1/2012 untuk link tutorial Tissue cover..walaupun caranye berbeza tapi still boleh digunakan..
kita kene cuba banyak cara untuk pelbagaikan skill kita...
daripada blog Ashley....




Enjoy ur Project..Making fun!!!
***Kalau dah baca Jangan lupe Komen n Like yer..***

0 ulasan:

Post a Comment

Tinggalkan Komen anda Disini yer

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...