::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FBFBFB; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #EEDCFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Members

Feb 18, 2012

Jom try the next project: SOFT Sewing Bag

JOM jahit:  Jom sape nak join the club..bila mood nak menjahit ni belum lari meh kita cuba SOFT SEWING BAG yer ..ok saya link kan tutorialnye..
http://pinoyinoz.blogspot.com/2008/03/how-to-make-soft-sewing-bag.html





Jangan tak cuba..Kalau dah cuba bagitau saya dan link kan yer...

Enjoy the sewing!!!
The Project : More More More  Cotton Design



see...ni la rupenye..besar jugak..macam mcam boleh sumbat

Nilah percubaan yang telah saya follow...combination 2 color..saya hanya gunakan selapis aje batting..lepas ni kene plus ngan interfacing selapis nak bagi lebih stabil sikit..apepun saya dah isikan kelengkapan jahitan saya...layannnn....

tadaaaaaa..dah posing boleh letak barang sewing


***Kalau dah baca Jangan lupe Komen n Like yer..***

0 ulasan:

Post a Comment

Tinggalkan Komen anda Disini yer

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...