::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FBFBFB; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #EEDCFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Members

May 16, 2012

PENGUMUMAN PENTING- Keputusan GA

Assalamualaikum ...


Gambar hiasan
ihsan: Google


Entry hari ini Tuan Tanah yang baik hati akan mengumumkan pemenang untuk Ga yang telah seminggu ditayangkan..Dup.. Dap..Dup ...Dap...Piramid Pouch ini akan di adopt  oleh Tuannya..sob... sobb..selamat tinggal my laling...

susah jugak nak pilih pemenang ni..semuanya ok ok belaka....macam nak kasi kat semua sekali..tapi mana boleh kan..hehehee...

Tuan Tanah ada 3 pemenang terbaik !!!

Ok the
 1st Prize goes TO 



http://loladelova.blogspot.com/2012/05/jom-join-lovedoit.html


2nd Prize goes to
 http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2012/05/jom-join-lovedoit-ga.html


3rd Prize
http://chebethomekbong.blogspot.com/2012/05/jom-join-ga-dari-love-do-it.html

TAHNIAHHH!!!! 
Kpd pemenang semua sila tinggalkan nama, alamat dan no hp yer...kalo korang tak tinggalkan alamatnye nanti  tuan rumah kasi kat orang lain la pulak 




***Kalau dah baca Jangan lupe Komen n Like yer..***

12 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. thanksss akak ! yeyeyy ! hee . tak sangke sungguh . esaited esaited . ngehhh
    nama:nur raihanah bt abd.jalil
    alamat : no.186 , Jalan Md.Amin , Felda Batu 27 Lenga , 84040 , Muar , Johor (jauh ni^^)
    no hp : 011 14799484(celcom)
    terima kasih !

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah .terima kasih tuan tanah ..

    nama :Muhamad Faiz Bin Fauzi
    alamat:P 2421,KOLEJ PERINDU, UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA ,
    40450 SHAH ALAM,SELANGOR DARUL EHSAN.
    NOHP:0145120554(CELCOM)

    ReplyDelete
  5. hihii , tak menang pun . yg dewasa jer dpt hadiah ni.. tahniah yg menang .

    ReplyDelete
  6. sama sama kasehhh.hehehe.jangan sedey iza Zaty..apapun nanti ada rezeki sis anjurkan lagi...cuba laiiieee

    ReplyDelete
  7. tahinah buat semua pemenang,.. :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. @lola delova
    la orang ipoh ajwer upenye lola ni....kepada give away akak akan pos dalam minggu ni yer..maaf la buat kalian menunggu sebab banyka keje harus diberessss....

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah da sampai. thanks kak! mak saya kata cantik!!

    ReplyDelete
  11. dh dpt dh..trima kasih...mula menabung..

    ReplyDelete
  12. @Che Faiz Bong
    alhamdulillah dah sampai pun kat pemenang2..risu akak kot korang takdapat2..heheh apapun sekdar yang mampu ajer akak buat.....faiz dah mula menabung dah yer.hehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen anda Disini yer

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...